Förkyld

Så har man dragit på sig en förkylning, great! Iallafall får jag vara hemma med vovvarna så det gör saken lite lättare. Har suttit och redigerat ihop en liten video också som jag troligtvis laddar upp imorgon.

Valpkursen slutade på måndag och det var lite tråkigt, det har ju blivit rutin och det känns lite tomt att inte ha den att gå till. Jaja, vi har ju valpkurs på annat ställe på lördagar nuförtiden, dock gillade jag denna instruktören väldigt mycket. Ska nog ta och se om de har någon kurs för oss i framtiden! Vi har iallafall fått träna på mycket som man säkert inte tränar på ”vanliga valpkurser” eftersom denna var byggd för sådana som ville arbeta med sina hundar. Vi har kört träning med olika slags träning såsom olika inspelningar men även leksaksljud och kast. Vi har även fått testa en balanskudde lite där och Buster älskade det. Han fick ju såklart inte stå på den så länge eftersom han är så liten men det lilla han fick vara på den verkade han gilla. Han är verkligen öppen för allt nytt 😉 Men utöver det så har jag även fått en hel del tips på hur jag ska fortsätta träningen med honom jag kan helt klart säga att han och jag utvecklats under kursens gång! Han är verkligen underbar att jobba med och jag kunde nog inte fått en bättre kille ❤

Mobilbild på killen som duktigt ligger still för en gångs skull 😉

IMG_8159